شركت Rogue شركت Hi-Rez است كه در تيرانداز PVP تعاوني قرار دارد

با بقيه خدمه چهار نفره خود از يك هواپيما پرواز كردم و به نقشه كانال صنعتي شركت Rogue نگاه كردم. من مي توانم تيم مقابل را در آسمان ببينم ، رنگ قرمز آنها حاوي اطلاعات اساسي در مورد محل سقوط آنها است.

شركت Rogue تيرانداز چند نفره شخص ثالث Hi-Rez است. من در حال بازي كردن حالت 4v4 Extraction هستم كه با هك كردن يك هدف (در اين حالت لپ تاپ) ، ضد هك كردن يك هدف ، يا - به دليل اين يك تيرانداز ، پيروزي مي كنيد - يا به اين دليل كه اين يك تيرانداز است - هر يك از تيم هاي مخالف را كور مي كنيد و آنها را مجبور مي كنيد. نشستن از طريق پخش دوباره قتل برنده خود را.

شما بازي را با يك سلاح ثانويه و برخي تغيير شل شروع مي كنيد - براي نارنجك به نوعي كافي است ، يا شايد ارتقاء آن سلاح ثانويه. در شروع هر دور ، مجدداً از فروشگاه استفاده خواهيد كرد ، وجه نقدي را كه با كسب برنده در دورهاي كسب كرده ايد ، خرج مي كنيد ، يك دور حمله به يك دشمن تبديل مي كنيد ، با موفقيت احياي هم تيمي هاي سرپوشيده و غيره را انجام مي دهيد. خريد CSGO-ish است اما ماهيت طبقاتي اين بازي به اين معني است كه كالاها و جعبه هاي فروش براي فروش متفاوت است و نه اينكه براي هر بازيكن يكسان باشد.

من قبل از پريدن از هواپيما ، تپانچه را به روز كردم. اكنون بايد يك نقطه فرود را انتخاب كنم. در حالي كه من به صورت هوايي هستم ، بازي از يك شبكه آبي براي مشخص كردن منطقه بازي استفاده مي كند و مثلث هاي درخشان نقاط شروع سه مسير اصلي را از طريق نقشه برجسته مي كنند. من فكر مي كنم تيم دشمن اكثراً به سمت راست حركت مي كرد ، بنابراين من سمت چپ را كوبيدم. من اميدوارم كه وقت بخرم تا بتوانم قبل از شروع آتش سوزي با جديت ، از چيدمان نقشه مطلع شوم.
ويديوهاي تبليغاتي را براي شما توصيه كرد ...

   

من واقعاً مي خواهم به شما بگويم كه اين رويكرد براي برنامه ريزي كاملاً پيش رفت. كه هيچ كس پهلو نگرفت. كه هيچ كس فراموش نكرد كه آنها يك نارنجك دود خريداري كرده اند. اين افراد كاملاً به ياد دارند كه از توانايي ويژه شخصيت خود استفاده مي كنند كه به آنها اجازه مي دهد هنگام فروپاشي خود را زنده كنند. اينكه آنها قطعاً در پشت يك ظرف حمل نمي ميرند. اينكه آنها قطعاً يكبار اسلحه اصلي خود را خريداري كردند. كه ... در واقع ، هيچ يك از شما در آنجا نبوديد ، بنابراين شما نمي توانيد آنچه را كه براي مزدور من رخ داده است - بررسي كنيد - هر چيزي كه براي برنامه ريزي مي خواست!



در حالي كه همه چيز براي برنامه ريزي پيش مي رفت ، آشنايي من در حال توسعه نقشه شروع به پرداخت مي كند. مسيرهاي پهلو ، جلوي من را گرفت و من به كارگيري وسايل مانند مين هاي مسافرتي با ظرافت بيشتري دست كشيدم ، حفاظت از مناطق خاص يا مجبور كردن دشمن براي تغيير مسير ، كار را آسانتر كردم. من همچنين به دليل تعويض بين ديد شانه راست و چپ از كليد فشرده خوشحال شدم - خوب براي دستگيره هاي چپ و افرادي كه با نگاه كردن به سمت چپ ديواره ها غرق مي شوند.

تمام اين يادگيريها در يكي از آن لحظه هاي رقابتي فوق العاده رضايت بخش به پايان رسيد كه طراح اصلي شركت Rogue Scott Lussier - يك قهرمان سابق جهان Halo - و نه كمتر - تماشاي من باعث شد چهار قاتل پياپي به دست بياورم. شما به طور كامل استقبال مي كنيد كه اين موضوع را بررسي كنيد. حتي ممكن است آن را بر روي CV خود قرار دهم.

شركت Rogue به مدت دو سال در توسعه فعال بوده است. نتيجه يك بازي است كه لوسيير اميدوار است بازيكنان "معماهاي پويا مبارزاتي" را ارائه دهد. فهرست مزدوران قابل پخش يكي از بخش هاي معمايي است زيرا هر كدام از آنها با سبك هاي مختلف بازي متفاوت هستند و با استفاده از مغازه مي توانند به روش هاي كمي متفاوت ساخته شوند. جنبه ديگر مهارت شخصي بازيكن و سرعت آنهاست - براي مثال ، آيا آنها عجله مي كنند يا به عقب آويزان مي شوند.



يكي از شخصيت هايي كه من امتحان كردم ، ديما بود كه يك ماسك صورت طلايي بود. توانايي غيرفعال او (شهود) به او امكان مي دهد تجهيزات دشمن در نزديكي ، "حتي از طريق ديوارها" را كشف كند ، و توانايي فعال او (پرتابگر پشت سر) به او اجازه مي دهد تا يك پرتاب نارنجك را شليك كند. اين نارنجك در واقع به تعداد زيادي ميني نارنجك شكسته مي شود و آسيب پراكنده براي چشمك زدن دشمن از پشت سر و در موقعيت آسيب پذير مفيد است.

از طرف ديگر Anvil گزينه بسيار دفاعي تري است. توانايي او به او اجازه مي دهد تا سد يك سد اتومبيل را كه او و هم تيمي هايش مي توانند از آن براي پوشش اضافي استفاده كنند ، رها كند يا شايد براي مسدود كردن مسير پهلو به كار رود. اين سنگر واقعاً داراي صفحه نمايش شيشه اي است كه مي توانيد با استفاده از شكاف حاصل از آن ، عكس هاي گلدان را در دشمنان خود بگيريد.

اميد اين است كه ، حتي اگر ممكن است گزينه هاي بهينه اي براي نقشه هاي انفرادي وجود داشته باشد ، بازيكنان فضاي زيادي براي انعطاف پذيري در تركيب تيم خود دارند. به عنوان مثال ، در يك نقشه نزديك به يك چهارم تيرانداز از خفا قصد دارد براي يافتن يك شوت تلاش كند ، بنابراين احتمالاً شما مي توانيد گزينه هاي ديگر را بررسي كنيد (مگر اينكه شما يك سينه بند شكارچي افتخار وحشتناك در سينه بند بازي من باشيد.

در محور X پيچيدگي زرادخانه شما كه از سمت چپ "من يك اسلحه دارم و شايد يك نارنجك" باشد ، مي رود تا "بهتر است باور كنيد كه من يك زره پوش پياده روي با چهارصد اسلحه ، هشت نوع نارنجك هستم. ، چندين هواپيماي بدون سرنشين ، يك سگ ربات ، يك دوربين مار و يك گره كباب ". محور Y نشان مي دهد كه شناخت نقشه ها در سطح پيكسل به پيكسل چقدر سودمند است. اين مورد از "در حال اجرا در اطراف نقشه هاي Control on Destiny پس از يك شب در ميخانه" در پايين صفحه مي باشد ، تا "اين CS است: GO و ما مي دانيم مختصات دقيق هر گلدان تنها در مورد آنها را لمس نكنيد".

لوسير از نمودار مي گويد: "گرفتن دقيقاً كمي دشوار است." وي گفت: "ما به طور طبيعي قصد داشتيم به سمت CS خم شويم: GO به معناي عمق استراتژيك ، چون دور و برش است ، يك زندگي [گيم پلي] و اين نوع شبيه به Rainbow Six Siege است. [آنها ممكن است] براي آن كلاس منحصر به فرد باشند اما در مورد رحمت هاي آينده نيز مورد استفاده مجدد قرار مي گيرند. بنابراين اگر ما دالاس (شخصيتي از نوع كلانتر) داشته باشيم ، اگر كلانتر ديگري را كه در پايين جاده است انجام دهيم ، او ممكن است از اين گردان استفاده كند. خوب ، بنابراين ما دوباره از اسلحه ها استفاده خواهيم كرد ، و اين فقط براي يك ديدگاه آشنايي است. بنابراين شما به اندازه ي Rainbow Six Siege اسلحه نخواهيد داشت ، اما عمق آن در آنجا قرار خواهد گرفت. "

نقطه Fredericksen در همان توپ طلا قرار خواهد گرفت - شايد لمس سمت چپ Lussier باشد. او مي گويد: "ما مي خواهيم شما يك تجربه گيم پلي خوب و سازنده داشته باشيد." "بنابراين ما مي خواهيم كه نقشه ها به آساني نباشد ، نه به عنوان آه من كاملاً ساده و قابل پيش بيني به عنوان Overwatch. اما هيچ جا در جايي نيست كه شما از هر زاويه اي استرس زيادي داشته باشيد."

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.