شخصيت جديد Apex Legends Horizon بهترين تركيب براي يك تيم تهاجمي است

ما هر فصل افسانه جديدي در Apex به دست مي آوريم و ساعات آغازين هر يك زمان مهيجي براي آزمايش روش حركت آنها و آزمايش استراتژي هاي جديد است. از يك متخصص اسلحه گرفته تا يك روبات قاتل با كينه ، شخصيت هاي Apex هرگز از داشتن پس زمينه جالب لذت نمي برند ، حتي اگر توانايي هاي آنها هميشه ارزش خسته كردن را نداشته باشد. با اين حال ، با راه اندازي فصل 7 ، ما به يك اخترفيزيكدان جذاب با سبك بازي تهاجمي معرفي شده ايم ، و او كاملاً در يك تيم فعال كه براي هميشه در شكار است قرار مي گيرد.

به عنوان يك افسانه تهاجمي ، توانايي هاي Horizon تنظيم شده اند تا او را به ويژه در هنگام جنگ كشنده كنند. منفعل ، Spacewalk ، كنترل بيشتر او را در هوا فراهم مي كند ، در حالي كه تأثير سقوط را كاهش مي دهد. معمولاً فرار از يك سكوي بالا سرعت هر يك از افسانه ها را بسيار كند مي كند. بنابراين ، در حالي كه نيازي به نگراني در مورد خسارات ناشي از سقوط نيست ، هنگام جهش ايمان از ارتفاعي بزرگ ، در مقابل بزرگنمايي معقولانه در طول يك zipline ، هنوز يك ضرر وجود دارد. با تشكر از منفعل بودن Horizon ، شما مي توانيد عملاً با سرعت به زمين برخورد كنيد.

من قبلاً فهميدم كه Spacewalk هنگام تعقيب حريف در گرماگرم جنگ ، به من يك مزيت كامل رسيده است. تا كنون ، من متوجه شده ام كه Olympus ، كه تنها نقشه ارائه شده براي چند هفته آينده خواهد بود ، به طور طبيعي بازيكنان را به استفاده از تفنگ هاي تك تيرانداز براي محافظت از فضاهاي باز خود ترغيب مي كند. كنترل برجسته هوا و بازيابي سريع پس از سقوط ، همراه با برج هاي بلند و پيچ در پيچ و حتي يك منطقه ريفت كه منظره آن شكافته و شكسته است ، همراه با تاكتيكي جاذبه بالابر ، او را براي شتاب زدن به تيراندازهاي ساكن و بستن در كنار هم موثر مي كند. عقب نشيني دشمنان.

در ابتدا در يك دوتايي با Pathfinder بازي كرده ايد ، تشكيل تيمي با آزادي حركت بسيار خوب است زيرا اين بدان معناست كه وقتي دشمن را هدف قرار مي دهيم ، مي توانيم به سرعت به آنها ضربه بزنيم. من معمولاً اكتان را انتخاب مي كنم زيرا سكوي پرتاب او براي پوشش زمين با سرعت قابل اعتماد است. با اين حال ، Horizon's Gravity Lift در حال حاضر احساس احساس فوريت ، و حذف سريع براي به ثمر رساندن ، مفيدتر است. با دانستن اينكه يك تيم دشمن در نيمه راه يك برج قرار دارد ، جالب است بدانيد كه دوتاي من در عرض چند ثانيه مي تواند به آنها برسد. چه كسي به پله ها احتياج دارد ، در حالي كه مي توانيد به جاي آن انرژي عبور مايعات Titanfall 2 را كانال كنيد؟

توانايي تاكتيكي Horizon ممكن است فقط ده ثانيه طول بكشد ، اما اين زمان كافي براي خودم و هم تيمي ام است كه مي توانيم روي يك سقف يا سكو حركت كنيم ، زيرا ما بعد از يك تيم ديگر مي خواهيم. فقط با يك خنك كننده 15 ثانيه اي ، متوجه شده ام كه حتي ساختمان ها را براي رسيدن به پشت بام يا بيش از ديوارها در هرجاي ديگر و به همين اندازه مقياس نمي دهم. بيشتر اوقات ، بيرون آمدن از آسانسور جاذبه و بلند شدن قد ، منطقي تر است ، زيرا من مي توانم به سرعت اطراف خود را اسكن كنم قبل از اينكه از طرف ديگر پايين بيايم.

يكي از لحظات مورد علاقه من در معراج تا كنون جمع كردن يك تيم در Black Hole Ultimate Horizon بوده است. شما همراه جديد رباتيك NEWT خود را به زمين مي اندازيد (شبيه به آنچه كه شما مي توانيد نارنجك گاز Nox Caustic را فعال كنيد) براي ايجاد يك سياهچاله كوچك. لمس كردن حريف به حدي نزديك كه بتواند درگير شود و سپس آنها را در سياه چاله من اسير نگه دارد ، تمركز روي آنها به عنوان هدف بسيار راحت تر مي شود. همچنين بسيار سرگرم كننده است كه يك دشمن به يك طرف سر مي خورد و دست و پا مي زند زيرا آنها متوجه مي شوند چه اتفاقي افتاده است.

روزهاي ابتدايي است ، اما من تاكنون از افسانه و نقشه جديد فصل 7 لذت مي برم. در حالي كه من در غم از دست دادن Kings Canyon عزادار هستم ، من واقعاً تحت تأثير روشنايي و تنوع المپ قرار گرفته ام. من مشتاق ادامه دادن مهارتهاي خود با استفاده از تواناييهاي Horizon هستم و اميدوارم در اين راه پيروزي هايي كسب كنم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.