دكمه خنثيسازي بسيار خوبي دارد و من اينجا هستم

بعضي اوقات دكمه خنثيسازي خوب به يك بازي نياز دارد. Wargames مي تواند موارد پيچيده اي باشد ، پر از قواعد حاشيه اي و مكانيك شگفت آور - چگونه پل ها دوباره كار مي كنند؟ آيا اين واحد بعد از حركت مي تواند حمله كند؟ عوارض بي شمار هستند. قدرت بازگرداندن يك كليك تصادفي ، جلوگيري از يك مكانيك سوء تفاهم يا طفره رفتن از وضوح رزمي طفره زن قدرتمند است. سرخوش ، حتي.

دوستان ، امروز من اينجا هستم كه مي گويم Panzer Corps 2 يك دكمه خنثيسازي خوب دارد. اخيراً مجبور شدم با ساخت پيش نمايش بازي بنشينم ، و اين توانايي را پيدا كردم كه از پشتيبان گيري راه خود را براي پيروزي نه تنها مفيد ، بلكه هيجان آور بدانم. هيچ مبلغي براي انجام كارها نمي تواند استراتژي بد را ايجاد كند ، اما اشتباهاتي انجام مي شود - گاهي اوقات پنج حركت قبل - و توسعه دهندگان Panzer Corps 2 اين موضوع را درك مي كنند. اين مسئله به من اجازه نمي دهد استراتژي بد را خنثي كنم ، يا بازي را آسان تر كنم ، اين مهم است كه به وقت بازيكن احترام بگذارم. مجازات بازيكن براي اشتباهات صادقانه در يك بازي مبتني بر نوعي طراحي بد است كه سناريوها طوري طراحي شوند كه يك ساعت يا بيشتر طول بكشد. Panzer Corps 2 اين را مي فهمد.

دنباله بعدي Panzer Corps 2011 - تصور مجدد سري Wargame كلاسيك Panzer General - سنت مراقبت از جزئيات كوچك را ادامه مي دهد. مثلاً بگوييد تفاوت بين Panzer IIIF و Panzer IV Ausf است. D. در مبارزات اصلي خود و راهي كه يك نبرد انجام مي شود ، با روح آن دسته از واگن هاي قبلي صادق است. Panzer Corps 2 به اندازه ورودي هاي قبلي روي مكانيك دقيق عرضه تمركز ندارد و اين نشان مي دهد. قسمت جلوي آن به اندازه نقشه نشان داده نشده است ، و يك منطقه بايد به خوبي و واقعاً احاطه شده باشد تا محاصره شود. در عوض ، تمركز روي مانور و گرفتن است: فشار دادن تانك ها به گذشته و اطراف دشمن بسيار حياتي است ، همانطور كه در حال شليك ميدان هاي هوايي جديد هستيد تا هواپيماهاي خود را به جبهه نزديك كنيد. سناريوهايي كه بازي كردم بيشتر از مانور جنگ بودند تا خطوط مقدماتي دقيق.

بزرگترين تغيير براي دنباله گرافيك ، جهشي از پيكسل ها و جادوها به گرافيك هاي سه بعدي غيرواقعي است. اين يك به روزرساني خوش آمديد است ، و سبك هنري واقع گرايانه و با محوريت ، كاملاً خوب به نظر مي رسد. رابط كاربري كاملاً دلپذير نيست - مسدود و اغراق آميز است - اگرچه قطعاً بهتر از 90٪ كرايه وارگام است. اين افزودني جذابيت خالص است ، اما واقعاً به ورود سريال به قرن بيست و يكم كمك مي كند. همچنين براي يك پيش نمايش كاملاً روان اجرا شد. اين گرافيك هاي جديد با انيميشن هاي حمله اي دقيق تر براي هر رزمنده ، كاملاً زيبا ارائه شده اند ، اما در يك اندازه گيري ديگر كه باعث صرفه جويي در زمان مي شود ، واحدها مي توانند قبل از اتمام انيميشن هاي رزمي و جنبش قبلي ، اقدام خود را آغاز كنند. همچنين اين امكان را به شما مي دهد تا با انجام AI كار خود ، فاصله فضا را براي گردش از طريق چرخش AI نگه داريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.