بهترين بازي مداوم 2019: Sea of Thieves

جديدترين خبر هاي بازي

بهترين بازي مداوم 2019: Sea of Thieves

بهترين بازي مداوم PC 2019 gamer - كه به بازي قديمي تري اهدا مي شود و بهترين پشتيباني از آن را در طول سال جاري ارائه مي دهد - به جعبه دزد دريايي Rare's، Sea of Thieves مي رود. ما در ماه دسامبر قطب GOTY 2019 خود را با جوايز جديد و انتخاب هاي شخصي به روز مي كنيم.

كريس: مهم نيست كه چه نوع دزد دريايي هستيد ، به ندرت امسال چيزي را به Sea of ​​Thieves براي شما اضافه كرد. ماهيگيري فعاليتي مناسب براي بازيكنان انفرادي (يا براي بازيكن گروهي است كه هدايت نمي كند و بادبان ها را در سفرها پيرايش نمي كند) با يك مجموعه ماهي خوب كه فقط در مناطق خاصي از جهان و بعضي اوقات فقط در شرايط خاص قابل گرفتن است. . دزدان دريايي گرسنه PvP به جاي اينكه مجبور به قايقراني در سنين طولاني شوند تا بتوانند حريفان انساني را پيدا كنند ، گزينه يافتن مسابقات سريع و هرج و مرج در Arena را پيدا كردند. و داستان هاي بلند سنگين وزن براي چند ساعت دريانوردي مشترك و حل معما با دوستان مناسب هستند و اكثر قصه ها حتي به تنهايي قابل انجام هستند. به علاوه ، اگر شما نوعي دزد دريايي هستيد كه دوست دارد پول واقعي خرج كند ، اكنون حيوانات خانگي نيز وجود دارند. دنياي زيباي Sea of ​​Thieves هميشه از پتانسيل هايي برخوردار بود ، اما امسال سرانجام به آن تبديل شد.

وس: تكميل تمام Tall Tales با خدمه PC Gamer شايد تجربه بازي مورد علاقه من در سال 2019 باشد. به ياد ماندني ترين دسته از اين بازي ها مانند يك ماجراجويي واقعي احساس مي شود: ما از يك spyglass سحر و جادو براي جابجايي صورت هاي فلكي استفاده كرديم كه در نهايت ما را به سمت گنج سوق داد. . طراحان نادر واقعاً از ارائه سرنخ هايي از سرنخ هايي كه به سختي مي توانيد رمزگشايي كنيد ، عالي هستند. هر وقت تصور مي كردم احتمالاً نمي توانستم به نتيجه صحيحي رسيده باشم ، صداي بيل كه به سينه گنجي زده بود ، باعث مي شد من را شاداب جلوه دهم.

همچنين ، در آن زمان بود كه من بطور تصادفي شمشير خود را در تايلر درست كردم وقتي او يك بشكه انفجاري را برداشت ، فوراً تمام خدمه ما را به قتل رساند و گالون ما را پر از گنج كرد. با عرض پوزش در مورد آن ، بچه ها ، اما اين واقعا خنده دار بود. همانطور كه كريس گفت ، Sea of ​​Thieves هميشه يك فضاي بازي سرگرم كننده براي به هم ريختن در آن بود ، اما در اوايل آن دلايل كوتاه براي جمع كردن خدمه و قايقراني با هدف كوتاه بود. امسال به ندرت آن مشكل را حل كرده است.
بستن

فريزر: من قبل از اتمام دادگاه بازي Pass من با Sea of ​​Thieves انجام شد اما من از آن زمان خريدم و آن را به يكي از معدود بازي هاي سرويس زنده من تبديل كردم. من قلاب شده ام در طي به روزرساني هاي بي شماري ، سرانجام موفق شديم تا بازي دزد دريايي خيالي را كه اولين بار اعلام شد ، در ذهنم زنده كنم. اما براي همه اضافات جديد - از جمله مهم ترين حيوانات خانگي شايان ستايش - اين چيزهاي ساده است كه باعث مي شود من به عقب برگردم. قايقراني با اوقات فراغت با خدمه ، خواندن نقشه هاي گنج و جزاير در جزاير آلوده به مار هنوز بيشتر وقت من را مي گيرد. من نه تنها به يك بازي بهتر تبديل شده ام ، بلكه قدرداني مي كنم از قسمت هايي كه هميشه در آنجا حضور داشتند قدرداني كنم.

فيل: شرم آور است كه مبارزه با اسكلت و ساير بازيكنان هنوز هم احساس بدي مي كند ، بدون اينكه وزنه و سنگيني به اعتصابات وارد كند. جنگ زميني به طور كلي هميشه نقطه پايين هر سفر است. اما جنگ كشتي و كشتي و حس ماجراجويي آنقدر خوب است كه هميشه جبران آن مي شود.

كريس: دعوا هاي رئيس اسكلت مطمئناً ضعيف ترين جنبه Sea of ​​Thieves در حال حاضر است و تنها راه نادر براي ساختن يك رئيس شگرف ، دادن آنها به ظاهر يك ميليون HP است. اميدوارم كه آنها ايده هاي بهتري براي مبارزات چالش برانگيز به همان روشي كه بقيه بازي را بهبود بخشيده اند ، ايجاد كنند.

ايوان: من فقط بايد به همه يكي از بهترين چيزهايي كه كريس امسال نوشت ، يادآوري كنم ، جايي كه او به طور مطلق لوني تونس رفت و به عنوان The Mad Barrel Bomber تبديل شد ، نوعي ابرقهرمانان ورشكسته اخلاقي كه به دزدان دريايي كمتر حمل مي كرد و توده هاي غارت گرانبهاي را در آن مستقر مي كرد. خط پايان. كريس ، شما آنها را منفجر كرديد. شما آنها را منفجر كرديد و اين باعث شد من از غرور گريه كنم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.