مقايسه جدي كه منتظر آن بوديد: Witcher Netflix در مقابل برنامه تلويزيوني لهستان 2002

نتفليكس اولين باري نيست كه جرالت در يك ماجراجويي تلويزيوني به سر مي برد. قبل از اينكه او حتي يك قهرمان بازي هاي ويدئويي نيز باشد ، او در سال 2002 با نسخه تلويزيوني تقريبا فراموش شده لهستاني The Witcher به نام Wiedźmin بازي كرد و معمولاً به عنوان The Hexer ترجمه مي شد. شهرت زيادي ندارد ، اما اين به تمام تقصير نيست. تنها نسخه رسمي انگليسي زبان انگليسي ، يك فيلم بلند است كه از چندين قسمت مانند قطعاتي چون هيولا فرانكنشتين اما با تيرهاي بيشتر جمع شده است و همه قسمت هاي آن با 13 قسمت كامل فقط با زيرنويس هاي فن در دسترس است و به طور نامنظم در يوتيوب ظاهر مي شود.

اين ترجمه عالي نيست "شما frend داريد! من!" چيزي واقعي است كه كسي مي گويد ، و صحنه بسيار جدي كه يك شورشي بيگانه انگيزه هاي خود را براي ژرالت توضيح مي دهد زيرنويس زير مجموعه قرار مي گيرد: "به همين دليل است كه ما دعوا مي كنيم!"

و با اين حال ، به نوعي همه چيز بد نيست. Wiedźmin ممكن است بودجه جلوه هاي ويژه Netflix را نداشته باشد ، پس از تماشاي اين دو و مقايسه ، مناطقي وجود دارد كه نمايش ارزانتر در واقع برابر است با پسر عموي بزرگتر و عضلاني آن.
وفاداري به كتابها



سريال لهستاني: هيچ يك از اقتباس تلويزيون 100 درصد به كتاب ها وفادار نيست ، اما هر دو نسخه روح و روان خود را به روش هاي مختلف ضبط مي كنند. بزرگترين تغيير هكسر اين است كه با كودكي گرالت آغاز مي شود ، با شروع وزمير ظاهر مي شود و براي جمع آوري او از قانون سورپرايز استفاده مي كند. ما مي بينيم كه جرالت جوان در حال جهش و آموزش است ، بنابراين مي دانيم همزمان از توانايي هاي او مي توانيم درك كنيم ، و همچنين مي دانيم كه يك سورپرايز كودك قبل از آن چه خوب است؟

با اين حال ، اين يك ايده متفاوت از witcherdom به كتاب است. براي مبتديان ، يك مدرسه witcher براي دختران در اين نزديكي وجود دارد ، و در اين گفتن كد Witcher يك چيز واقعي است و نه بهانه اي كه جرالد هنگام بدست آوردن احساس شغلي كند. در اين گفتار او تنها واسطه اي است كه از قوانين خود پيروي مي كند و اكثريت ديگران مزدور هستند.

و در حالي كه Hexer چند داستان كوتاه را مستقيماً تطبيق مي دهد ، برخي ديگر به طرز وحشيانه اي كوتاه كوتاه مي شوند - حتي در مقايسه با نسخه هاي مختصر Netflix. Eternal Flame ، داستان كوتاهي است كه داپلر Dudu را معرفي مي كند ، در چند صحنه بريده شده و سپس بر روي آغاز ديگري به نام "Edge of the World" قرار مي گيرد.

Netflix Witcher: بزرگترين تغيير در نسخه Netflix ساخت شخصيت هاي اصلي Ciri و Yennefer از همان ابتدا است ، نه اينكه منتظر بمانيد تا Blood of Elves (اولين رمان) كه خط داستاني خاص خود را به آنها مي دهد. اين بدان معناست كه جدول زماني خيلي زياد مي شود ، كه يك سرگرمي جالب براي پيگيري است ، و پر كردن موارد ذكر شده از زندگي اوليه Yennefer ، او را به شخصيتي قابل اعتمادتر تبديل مي كند.

اصرار در نگه داشتن ژرالت و سيري تا پايان ، به معناي آن نيست كه بخش Brokilon Forest كمي تكميل كننده است - حتي هرگز مشخص نشده است كه سارافان با دختراني كه با نسخه Netflix در جنگل فريب مي دهند چه مي كنند و اولين جلسه آنها در اوج فصل است. به اندازه اتحاد آنها در داستاني كه از آن اقتباس شده ، احساسي نيست.

مقايسه: در هر دو نمايش تغييرات در خدمت اهداف مختلف است و براي مضامين تمركز روي آنها معني دارد. اين كراوات است

Netflix Witcher: من عاشق شير دادن يك سكه به Witcher شما هستم. بسيار جذاب است حتي اگر آن را به عنوان يك تصنيف قدرت پاپ دهه 90 به نظر برسد. متناسب با نسخه Netflix جاسير ، كه از زمان او به طور كلي جلوتر است ، با چهره اي كه به نظر مي رسد نظراتي درباره Ed Sheeran دارد. به نظر مي رسد او هميشه پنج ثانيه از شروع كار در Wonderwall فاصله دارد. او عالي است

اما يك آهنگ قاتل را براي يك ثانيه ناديده بگيريد. هر وقت چيزي با اشعار بيشتر از اعتبار نهايي Netflix پخش شود ، معلوم مي شود آهنگي است كه بايد آهنگسازي در يك آهنگسازي YouTube از Moments Anime Moments مورد علاقه و نه يك سريال مهم خيالي تلويزيون باشد. و گرچه بيت هايي كه در آن موسيقي سازها به موسيقي متن فيلم The Witcher 3 مراجعه مي كنند ناز هستند ، اما بيشتر موسيقي هاي محيطي فراموش مي شود.

سريال لهستاني: موسيقي متن فيلم لهستاني اصيل تر است. شايد اگر من به زبان لهستاني صحبت مي كردم ، ترانه ها به اندازه آن آهنگ در مورد بوسه شيرين Yennefer اذيت مي شد ، اما من اينطور نيست ، بنابراين همه براي من جالب است. و موسيقي پس زمينه ، اگرچه بازيافت زيادي مي شود ، اما به ياد ماندني است ، همه درام هاي بزرگ و شاخ هاي گوزن. اين ويژگي متمايز است و شما را در لحظه اي كه مي شنويد به شما روحيه مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.