Call of Duty: راهنماي تنظيمات رايانه شخصي Modern Warfare ، الزامات سيستم ، معيارها ، رديابي اشعه و موارد ديگر

بازپس گيري غافلگيركننده از جلال سابق حق راي دادن است ، ازدواج با گيم پلي و تصاوير مدرن با داستان و تنظيمات نمادين Modern Warfare. اين تصاوير مدرن تقريباً در هر دستگاه قابل مشاهده به نظر مي رسند ، با رايانه هاي شخصي بودجه اي حتي در تنظيمات حداكثر ، حتي در تنظيمات حداكثر ، فريم هاي بسيار قابل پخش را نيز نمايش مي دهند. روشن كردن جلوه هاي رديابي اشعه با سخت افزار RTX خيلي خشن نيست ، اما كارت هاي گرافيكي GTX بسيار سخت مي شوند.

يك داستان قابل توجه سخت افزاري با Call of Duty عملكرد عجيب آن در سخت افزار AMD است. كارتهاي گرافيكي Radeon مبارزه خوبي با رقباي Nvidia دارند ، اما پردازنده هاي Ryzen چندان داغ به نظر نمي رسند. اين طور نيست كه شما نمي توانيد Modern Warfare را روي يك پردازنده Ryzen بازي كنيد ، اما آخرين پرچمدار Ryzen 3900X عملكرد بدتري نسبت به نسل آخر Core i5-8400 اينتل در 1080p دارد و حتي Core i3-8100 از 1440p و 4K جلو مي رود. قايقراني براي اينتل هم راحت نيست ، زيرا ظاهراً Hyper-Threading باعث آسيب ديدن عملكرد مي شود. اين ممكن است نتايج Ryzen را نيز توضيح دهد ، اما به نظر نمي رسد موتور بازي با تعداد هسته هاي زياد مطابقت داشته باشد.

اين ويژگي ها اين روزها براي يك عنوان اكتيويژن نسبتاً استاندارد است. وضوح تصوير در تمام اشكال و اندازه ها پشتيباني مي شود ، از جمله نصب هاي دو پهن و چند مانيتور. در آزمايش ، 16: 9 ، 21: 9 و حتي 32: 9 صحيح به نظر مي رسند ، در حالي كه دو مورد آخر به طور پيش فرض ديد بسيار گسترده تري را ارائه مي دهند. فيلم هاي مقدماتي نيز در ساعت 21: 9 است كه تماشاي خوبي دارد. تقريباً همه چيز ديگر براي بازي AAA اين كاليبر انتظار مي رود. پشتيباني از كنترلر ، يك مقدار سالم از تنظيمات گرافيكي براي بازي با آنها ، مرزهاي معمول FOV و framerate شما.

CoD: با اين حال ، MW گزينه هاي حذف HUD را محدود مي كند. فقط نمي توانيد آنها را خاموش كنيد بلكه بايد در حالت واقع گرايي بازي كنيد. در كمپين singleplayer ، اين يك مشكل بيشتر است ، در حالي كه در چند نفره شما با يك Reticle كوچك غيرقابل جابجايي در مركز صفحه و يك پيجر killstreak ريز كه در دسترس شما قرار مي گيرد ، باقي مي مانند. همچنين به شدت آسيب هاي سلاح ها را برطرف مي كند و آمارهاي دفاعي را كاهش مي دهد و باعث مي شود بازي بسيار كمتر بخشنده باشد. اگر اين سبك بازي فنجان چاي شماست ، عالي است! در غير اين صورت ، شما با HUD هميشه فعال گير كرده ايد. همچنين پشتيباني از آنسل براي ضبط تصاوير وجود دارد ، هرچند كه فقط در GPU هاي انويديا وجود دارد.

Call of Duty: الزامات سيستم مدرن جنگي

Infinity Ward Modern Warfare را با سخت افزارهاي مدرن ساخته شده است ، اما مطمئناً با بسيار كمتري مي توانيد از آن استفاده كنيد. در اينجا مشخصات حداقل و پيشنهادي برنامه نويس:

حداقل مشخصات كامپيوتر:

    سيستم عامل: ويندوز 7 64 بيتي (SP1) يا ويندوز 10 64 بيتي
    CPU: Intel Core i3-4340 يا AMD FX-6300
    حافظه: 8 گيگابايت
    GPU: Nvidia GTX 670 / GTX 1650 يا AMD HD 7950
    DirectX 12.0 سازگار است
    ذخيره سازي: 175 گيگابايت

مشخصات رايانه پيشنهادي:

    سيستم عامل: ويندوز 10 64 بيتي
    CPU: Intel Core i5-2500K يا AMD Ryzen R5 1600X
    حافظه: 12 گيگابايت
    GPU: Nvidia GTX 970 / GTX 1660 يا AMD R9 390 / RX 580
    DirectX 12.0 سازگار است
    ذخيره سازي: 175 گيگابايت

حداقل ويژگي هاي Modern Warfare كمي بالاتر از ساير بازي ها است كه كارت هاي گرافيكي نسل فعلي را نشان مي دهد. و اين مشكل 175 گيگابايت فضاي ذخيره سازي ذهن براي خود بازي است. اين اندازه حتي Red Dead Redemption 2 را به اندازه اي كوچك به نظر مي رساند ، بنابراين توصيه مي كنم يك بعد از ظهر را براي بارگيري اين بازي كنار بگذاريد. اين بازي در ابتدا با سرعت 112 گيگابايت راه اندازي شد ، اما در حال حاضر دو به روزرساني وجود دارد كه به 141 گيگابايت مي روند و به روز رساني هاي آينده برنامه ريزي شده است.

مشخصات پيشنهادي بسيار بالاتر نيست ، اگرچه واقعيت اين است كه يك تراشه 2nd Gen Intel در برابر Ryzen 5 جفت مي شود ، حاكي از اين است كه Infinity Ward مي داند كه پردازنده هاي AMD با كمي مبارزه روبرو خواهند شد. بر اساس آزمايش ما و مقايسه كمي براي تعداد قطعات قديمي ، حداقل مشخصات نبايد مشكلي در شكست 60fps در 1080p min داشته باشد ، در حالي كه مشخصات توصيه شده حداكثر در 60 fps در حداكثر سرعت 1080 است.

Call of Duty: بررسي اجمالي تنظيمات Warfare

Modern Warfare هيچ پيش فرض گرافيكي را براي انتخاب شما فراهم نمي كند. در عوض ، به شما 16 تنظيم كيفيت گرافيكي اختصاصي مي دهد تا با آنها بازي كنيد و بيشتر اين موارد به سختي روي عملكرد تأثير مي گذارند. كارت هاي رده پايين مانند GTX 1650 هنگام رفتن از حداقل به حداكثر سرعت مي رسند ، اما كارتهاي مدرن و ميان رده مدرن از 1080p به شدت قابل پخش به كمي كمتر پخش مي شوند. اگر لازم نيست كه هر تعداد VRAM را حساب كنيد ، مي خواهم تنظيمات حداكثر (يا تقريباً حداكثر) را انجام دهيد. بازي به نظر مي رسد خيلي بهتر از نظر عملكرد بهتر نيست.

دو مورد استثنائات فوق وجود دارد. اول ، كارتهاي AMD با تنها 4 گيگابايت نتوانستند Modern Warfare را با حداكثر كيفيت اجرا كنند - آنها به راحتي در دسك تاپ سقوط كردند. درايورهاي به روز شده يا يك وصله بازي ممكن است اين مشكل را برطرف كنند ، زيرا كارت GTX 1050 2GB به طور كامل از كار افتاد.

دوم ، DirectX Raytracing (DXR) در كارت هاي انويديا موجود است ، زيرا Modern Warfare با پشتيباني RTX به سالن بازي ها پيوست. اما انتظار نداريد سطح كنترل گرافيكي را ببينيد. رديابي پرتوهاي در جنگ مدرن تقريباً قابل توجه نيست. سايه ها و ريخته گري نور با رديابي پرتويي بهتر به نظر مي رسند ، اما نه با حاشيه قابل توجهي ، و پس از كنترل ، عجيب است كه بازتاب دقيقي نداشته باشد. براي 30 درصد عملكرد كمتر ، شما تجربه كمي را تحت تأثير قرار مي دهيد ، بنابراين اگر واقعاً براي نقاط خنك نياز به تنظيمات حداكثر داشته باشيد ، خاموش كردن رديابي پرتويي ايده خوبي نيست.

اگر كارت گرافيك GTX با 6 گيگابايت يا بيشتر VRAM داشته باشيد ، اين دو برابر مي شود. شما مي توانيد رديابي پرتوهاي را از لحاظ فني فعال كنيد ، اما سخت افزار سري 10 GTX فريمورهايي را كه يك سوم سطح غير اشعه خود را كاهش مي دهند ، كاهش مي دهد ، در حالي كه سخت افزارهاي سري 16 GTX كاملاً نصف نمي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.